Data

FilterActive filter: Verkeer | Reset

Geluidsbelasting wegverkeer nacht Den Haag

6 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer
  • Beschrijving: Bronjaar 2016. De kaarten bieden een weergave van de berekende geluidsbelasting op de gevels van gebouwen. Op alle geluidsgevoelige gebouwen zijn op de gevels rekenpunten op 4 meter hoogte gegenereerd. Op deze rekenpunten is de geluidsbelasting berekend. Daardoor is het geluidsbeeld op stedelijk niveau vrij betrouwbaar. Op basis van de kaarten kunnen echter geen conclusies worden getrokken met betrekking tot de geluidsbelasting van individuele woningen, met name als het gaat om portiekwoningen, appartementen- en flatgebouwen (gestapelde bouw). Daarvoor is het rekenmodel te grofmazig. De berekende geluidsbelastingen op de gevel zeggen evenmin iets over het niveau binnen in woningen.
  • Beperkingen: Deze dataset is niet geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden
  • Mogelijkheden: Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk maken van de locatie op de kaart
  • Coördinatenstelsel: RDnew. De KML is WGS84
Waardering: (24 stemmen)

Bijlagen

  • geluidsbelasting2016wegnacht.json

    13-12-2018, JSON,
  • geluidsbelasting2016wegnacht.kml

    13-12-2018, KML,
  • geluidsbelasting2016wegnacht.zip

    13-12-2018, ZIP,

Geluidsbelasting wegverkeer dag Den Haag

6 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer
  • Beschrijving: Bronjaar 2016. De kaarten bieden een weergave van de berekende geluidsbelasting op de gevels van gebouwen. Op alle geluidsgevoelige gebouwen zijn op de gevels rekenpunten op 4 meter hoogte gegenereerd. Op deze rekenpunten is de geluidsbelasting berekend. Daardoor is het geluidsbeeld op stedelijk niveau vrij betrouwbaar. Op basis van de kaarten kunnen echter geen conclusies worden getrokken met betrekking tot de geluidsbelasting van individuele woningen, met name als het gaat om portiekwoningen, appartementen- en flatgebouwen (gestapelde bouw). Daarvoor is het rekenmodel te grofmazig. De berekende geluidsbelastingen op de gevel zeggen evenmin iets over het niveau binnen in woningen.
  • Beperkingen: Deze dataset is niet geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden
  • Mogelijkheden: Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk maken van de locatie op de kaart
  • Coördinatenstelsel: RDnew. De KML is WGS84
Waardering: (25 stemmen)

Bijlagen

  • geluidsbelasting2016wegdag.json

    13-12-2018, JSON,
  • geluidsbelasting2016wegdag.zip

    13-12-2018, ZIP,
  • geluidsbelasting2016wegdag.kml

    13-12-2018, KML,

Geluidsbelasting Wegverkeer Den Haag 2010

28 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer
  • Beschrijving: Geluidsbelasting wegverkeer 2010
  • Doel registratie: Inzicht geluidsbelasting
  • Beperkingen: Deze dataset is niet geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden
  • Mogelijkheden: Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk maken van de locatie op de kaart
  • Coördinatenstelsel: RDnew
Waardering: (35 stemmen)

Bijlagen

  • ArcGIS Open Dataset

    01-01-1970, HTML,
  • Esri Rest API

    01-01-1970, Esri REST,
  • GeoJSON

    01-01-1970, GeoJSON,
  • KML

    01-01-1970, KML,
  • Shapefile

    01-01-1970, ZIP,
  • CSV

    01-01-1970, CSV,

Geluidsbelasting railverkeer dag Den Haag

6 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer
  • Beschrijving: Bronjaar 2016. De kaarten bieden een weergave van de berekende geluidsbelasting op de gevels van gebouwen. Op alle geluidsgevoelige gebouwen zijn op de gevels rekenpunten op 4 meter hoogte gegenereerd. Op deze rekenpunten is de geluidsbelasting berekend. Daardoor is het geluidsbeeld op stedelijk niveau vrij betrouwbaar. Op basis van de kaarten kunnen echter geen conclusies worden getrokken met betrekking tot de geluidsbelasting van individuele woningen, met name als het gaat om portiekwoningen, appartementen- en flatgebouwen (gestapelde bouw). Daarvoor is het rekenmodel te grofmazig. De berekende geluidsbelastingen op de gevel zeggen evenmin iets over het niveau binnen in woningen.
  • Beperkingen: Deze dataset is niet geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden
  • Mogelijkheden: Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk maken van de locatie op de kaart
  • Coördinatenstelsel: RDnew. De KML is WGS84
Waardering: (23 stemmen)

Bijlagen

  • geluidsbelasting2016raildag.zip

    13-12-2018, ZIP,
  • geluidsbelasting2016raildag.json

    13-12-2018, JSON,
  • geluidsbelasting2016raildag.kml

    13-12-2018, KML,

Sterfietsroutes Den Haag

10 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer
  • Beschrijving: De gemeente Den Haag werkt aan Sterfietsroute. Dit zijn bestaande fietsroutes die beter gemaakt worden. Op zo’n route verbetert de gemeente onoverzichtelijke plekken of legt ontbrekende stukjes fietspad aan. De sterfietsroutes zijn logische verbindingen van en naar de Haagse binnenstad. Het zijn routes waar veilig, snel en comfortabel gefietst kan worden..
  • Doel registratie: inventarisatie
  • Beperkingen: Deze dataset is niet geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden
  • Mogelijkheden: Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk maken van de locatie op de kaart
  • Coördinatenstelsel: RDnew. De KML is WGS84
Waardering: (17 stemmen)

Bijlagen

  • sterfietsroutes.html

    13-12-2018, HTML,
  • sterfietsroutes.kml

    13-12-2018, KML,
  • sterfietsroutes.json

    13-12-2018, JSON,
  • sterfietsroutes.zip

    13-12-2018, ZIP,
  • sterfietsroutes.csv

    13-12-2018, CSV,

Geluidsbelasting verkeer en industrie nacht Den Haag

5 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer
  • Beschrijving: Bronjaar 2016. De kaarten bieden een weergave van de berekende geluidsbelasting op de gevels van gebouwen. Op alle geluidsgevoelige gebouwen zijn op de gevels rekenpunten op 4 meter hoogte gegenereerd. Op deze rekenpunten is de geluidsbelasting berekend. Daardoor is het geluidsbeeld op stedelijk niveau vrij betrouwbaar. Op basis van de kaarten kunnen echter geen conclusies worden getrokken met betrekking tot de geluidsbelasting van individuele woningen, met name als het gaat om portiekwoningen, appartementen- en flatgebouwen (gestapelde bouw). Daarvoor is het rekenmodel te grofmazig. De berekende geluidsbelastingen op de gevel zeggen evenmin iets over het niveau binnen in woningen.
  • Beperkingen: Deze dataset is niet geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden
  • Mogelijkheden: Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk maken van de locatie op de kaart
  • Coördinatenstelsel: RDnew. De KML is WGS84
Waardering: (31 stemmen)

Bijlagen

  • geluidsbelasting2016industrienacht.kml

    13-12-2018, KML,
  • geluidsbelasting2016industrienacht.json

    13-12-2018, JSON,
  • geluidsbelasting2016industrienacht.zip

    13-12-2018, ZIP,

Geluidsbelasting verkeer en industrie dag Den Haag

6 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer
  • Beschrijving: Bronjaar 2016. De kaarten bieden een weergave van de berekende geluidsbelasting op de gevels van gebouwen. Op alle geluidsgevoelige gebouwen zijn op de gevels rekenpunten op 4 meter hoogte gegenereerd. Op deze rekenpunten is de geluidsbelasting berekend. Daardoor is het geluidsbeeld op stedelijk niveau vrij betrouwbaar. Op basis van de kaarten kunnen echter geen conclusies worden getrokken met betrekking tot de geluidsbelasting van individuele woningen, met name als het gaat om portiekwoningen, appartementen- en flatgebouwen (gestapelde bouw). Daarvoor is het rekenmodel te grofmazig. De berekende geluidsbelastingen op de gevel zeggen evenmin iets over het niveau binnen in woningen.
  • Beperkingen: Deze dataset is niet geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden
  • Mogelijkheden: Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk maken van de locatie op de kaart
  • Coördinatenstelsel: RDnew. De KML is WGS84
Waardering: (27 stemmen)

Bijlagen

  • geluidsbelasting2016industriedag.kml

    13-12-2018, KML,
  • geluidsbelasting2016industriedag.zip

    13-12-2018, ZIP,
  • geluidsbelasting2016industriedag.json

    13-12-2018, JSON,

Ondersteunende wegdelen Den Haag

17 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer
  • Beschrijving: Een deel van de weg dat niet primair bedoeld is voor gebruik door het verkeer.
  • Doel registratie: Beheer openbare ruimte
  • Beperkingen: Deze dataset is niet geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden
  • Mogelijkheden: Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk maken van de locatie op de kaart
  • **Viewer: ** http://arcg.is/10TXva
  • Coördinatenstelsel: RDnew
  • Datamodel: IMGEO voor info: http://www.geonovum.nl/sites/default/files/BGTGegevenscatalogus111.pdf
Waardering: (40 stemmen)

Bijlagen

  • ondersteunendewegdelen.json

    13-12-2018, JSON,
  • ondersteunendewegdelen.kml

    13-12-2018, KML,
  • ondersteunendewegdelen.csv

    13-12-2018, CSV,
  • ondersteunendewegdelen.xlsx

    13-12-2018, XLSX,
  • ondersteunendewegdelen.html

    13-12-2018, HTML,
  • ondersteunendewegdelen.zip

    13-12-2018, ZIP,

Elektrische oplaadpalen Den Haag

8 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer
  • Beschrijving: Locaties van oplaadpalen voor elektrische voertuigen in Den Haag, met totalen van gram CO2 bespaard, liters benzine bespaard, gereden elektrische kilometers en het aantal uren dat Zeeuwse windmolens er voor gedraaid hebben.
  • Bron: beheersysteem gemeente Den Haag
  • Doel registratie: Beheer openbare ruimte
  • Beperkingen: Deze dataset is niet geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden
  • Mogelijkheden: Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk maken van de locatie op de kaart
  • **Viewer: ** https://arcg.is/0vX0an
  • Coördinatenstelsel: RDnew. De KML is WGS84
Waardering: (27 stemmen)

Bijlagen

  • elektrischelaadpalen.zip

    13-12-2018, ZIP,
  • elektrischelaadpalen.html

    13-12-2018, HTML,
  • elektrischelaadpalen.kml

    13-12-2018, KML,
  • elektrischelaadpalen.xlsx

    13-12-2018, XLSX,
  • elektrischelaadpalen.json

    13-12-2018, JSON,
  • elektrischelaadpalen.csv

    13-12-2018, CSV,